The day

Har färdat köket idag, åtminstonde det jag kan göra.
Resten e upp t snickarna, vilket e golvet och fläkten.
Ja känns underbart skönt måste jag erkänna.

Hallen är påbörjad och den går nog fort, dock en massa små delar över allt som inte e så roliga.
Trappen e halv klar och golven i de tre sovrummen är färdiga, vilket inte heller känns dumt!
Ja, nu börjar man se ett slut på det hela, SÅ skönt!!!

Imorgon blir det en hel dag i huset, lias lämnas vid nio och ska sedan va hos  mormor t kvällen, så imorgon blir de mkt gjort!!

Har iaf haft en lugn kväll, varit och beställt tapeterna t vardagsrummet , kanon läckert kommer de och bli...
Sedan hemma, blev de matlagning ochb soffmys med min fina familj!
Lias la sig nyssen, och gubben är och tränar. Skönt med lite tid för sig själv, jag gillar det iaf =)
Ha en fortsatt bra kväll, det ska iaf vi ha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0