Vi lever

längesen jag gjorde ett riktigt inlägg nu, annat än bilder så att säga!
Mycket mer än jobb o åter jobb har de inte hänt :-P

Dagen i ära har jag varit ledig. vi har passat på med en snabbrunda på stan, ida P jag o barnen. Blev inte mkt inhandlat men nya solbrillor till lias som inte höll längre än till bilen, hmm!
William dö nöjd öve att åka vagn o titta på folk, satt mest o skrattade . Haha!

Efter de vidare till min mormor för o hämta
upp min mor o sedan körde vi till Carola en jobbar kompis t mamma, fikade o pratade skit! Barnen lekte för fulla muggar vilket resulterade i två dunder trötta barn ikväll! Blev sängen tidigt för dom små! Men jisses vad skoj dom
haft!

Ikväll har Ida varit här
en runda till, kaffe även då, så trevligt!
nu blir de sängen o invänta min kära sambo som snart slutar jobba. imon kväll får vi äntligen träffas! Jobbat om varandra hela veckan tråkigt nog ! Så han e saknad!
Godnatt mina kära!

efter det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0