Fullt ös

Inte hunnit med mkt bloggande sista veckan, vill påstå att jag har haft ganska så fullt upp, jobbat tre dygnspass och så har vi ju försökt o komma någonstans i huset! 

Lias har tillbringat helgen hemifrån och jag har jag jobbat, så
Imorse när jag gick av lämnade vi liten hos farmor för att till huset och ordna! 
Och jisses vad jag hunnit mycket :-) 
Ena sovrummet är det satt fiberduk för att sedan kunna målas, en vägg som fortfarande är tom men där ska det upp en mönstertapet:-)  även en vägg i vardagsrummet är förberett för lite färg :-) SÅ roligt nu när det faktiskt börja hända lite som syns ist  för att allt spacklande och slipande, ka för att att inte glömma gipsandet som gjort i typ hela huset! 


Sovrummet innan ,

Sovrummet nu ! 

På rätt håll går det allt!!

Och så en liten bonus bild på min fantastiska familj ! ;) 





Kommentarer
Postat av: Mia

Det otroligt tråkiga förarbetet är ni snart klara med och snart ser ni det vackra byggas upp =)

Kram Mia

2014-05-13 @ 17:58:33
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0