2008 saaaknar





Sitter oc funderar på sommaaren 2008...
Vilket underbart år egentligen.
Hade så mysigt, hade så skoj och varmt va de hela sommaren =)
Kikade på bilder sedan dess, och dessa va de ända jag fastna för...
Min bebis mage... Saknar Saknar och Saknar verkligen den!
En så otrolig känsla o va gravid ju.. Längtar som få t nästa bebis.
Tur är, att jag nu ska få ett litet Kusin barn, som kommer i oktober....
Jobbigt att vara sympati gravid sofie :P haha
men gud så jag ska gosa detta barn!  

Min lillsketas är ju faktiskt stor nu, TRE i augusti?
Kan inte själv förstå att han börjar bli så stor ... Men skoj är det!!
Och bara för de skriker han på mig här, så får springa in t han.
Hej me er!!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, ja du, du har ju iaf din sketas ju. men du ska nog få din dos av bebismys du med sen i höst ;)

2011-04-06 @ 17:23:11
URL: http://sofielindquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0