Mitt älskade hjärta är hemkommen från far ...

Mitt älskade hjärta är hemkommen från far sin, helt underbart! Myst massor har vi, tittat film hos mormor , umgåtts med Milla, och sedan en runda hos helen, nu tittar vi tv o han sover nog när som! Får nog sova jämte sin kära mor inatt tror, saknat honom lite för mycket denna helg! När han väl somnat , ska jag ta mig en lååång dusch, eller ett bad kanske, känner jag är värd det Idag:p efter det är det sängen som kallar, och imorgon ska man upp tidigt för att tillbringa lite tid i skolan igen, Så där lagom kul. Ja nog om det, hörs vi inte mer ikväll Så skrivs det imorgon igen! Hm, sen tänkte jag bara tala om att jag tänker på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0