Myst på balkongen med kaffe o frulle hela ...

Myst på balkongen med kaffe o frulle hela morgonen, helt underbart, dock lite kyligt Idag! La mig precis i sängen nu, tror jag får ta o sova lite, Så trött att jag inte vet vad jag heter ungefär. Blev en sen kväll igår, men med mysigt sällskap så ska inte klaga:p vad dagen har att erbjuda vet jag inte ännu, men funderar starkt på att gå igenom klädkammaren o Göra en rejäl utrensning bland alla kläder, har på tok för mycket som aldrig används. Kanske Skulle sy om några Så att de kan användas? Några tips på detta? Undrar för övrigt hur man gör för att få veta sanningen? När någon visar en sak men säger något annat, vilket ska man tro på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0