Bläää

Livet känns inte riktigt okej just nu.
Jag hoppas då Verkligen att allt löser sig.
Men usch, har nog aldrig känt mig så besviken som nu.
Jag hoppas för allt i världen att detta aldrig upprepas.

Förövrigt pluggar jag för fullt.
Slängt iväg tre stora uppgiter t skolan nu, tänkte jag skulle försöka lösa en stor uppgift till under dagen.
Hade varit så skönt att få allt detta färdigt känner jag.
Efter denna kursen är det inte många kvar sen.
Till jul är målet att vara helt klar.
Jag ska, jag ska, jag ska!!!

Önska mig lycka till :P

Kommentarer
Postat av: katja

Allt löser sej med tiden ,så länge man pratar om vad det är nu som ha hänt kram på dej

2011-08-24 @ 13:50:42
Postat av: Annika

Ja du bara kämpa på. Skola färdig och med i bokningen så är du ägare till en bil. Jag står för vad jag lovat.



Kram Mor din

2011-08-25 @ 13:24:15
Postat av: Anonym

Tjohooo!

Jag önskar dig lycka till!

Jätteroligt att du & Robin & Lias trivs så bra ihop,tänk vad livet kan vara kanonbra!!// R-M

2011-08-26 @ 18:57:11
Postat av: Sofie

Sv: du har så rätt!! leva livet här och nu:)

2011-08-26 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0