Tisdag morgon, hjärtat är hemkommen från a...

Tisdag morgon, hjärtat är hemkommen från arbetet, däckade hårt i soffan, där han ligger o snarkar som en gris:p Lias är på dagis sen en halvtimme tillbaka... Jag ska ta och skriva klart ett par uppgifter t skolan tänkte jag, och ringa o kolla så hon fått in uppgifterna då jag inte hört något på över en vecka av henne.. Mår förövrigt ganska okej idag, med en fin Karl som kryper ner varje morgon och berättar hur mkt han tycker om mig! Ja man kan inte må annat än bra!!!


Kommentarer
Postat av: jennifer

visst är det härligt o va lycklig!?? det har jag varit i 10 år med jens nu<3... kram firan

2011-09-01 @ 11:39:34
Postat av: Sofie

Sv: det bästa som finns, utan tvekan! Lyckligt lottade är vi;)

2011-09-01 @ 12:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0