05:30

Uppe tidigt som attan denna morgon.
Steg upp redan vid fem, känns segt!
Dock ändå ganska pigg, märkligt!

HAft en helt underbar helg, trots saknaden av den lille gossen har jag och gubben mest gjort ingenting!
Njutit och haft det helt underbart bara.
Behövdes faktiskt!!

Förövrigt en ny vecka idag!
Jag ska snart bege mig t jobb.
Och sedan blir de hem för att köra skräp till tippen och tömma lite förråd och sånt tråkigt skit, även tvätta ska hinnas med!

ÄVen en ny vecka med magen idag...
Den känns ganska rejält att man börjar bli tjockis nu,...
Linnerna rullar upp och lägger sig ovanför magen, och något trycker mot kisseblåsan.
Jätte mysigt hela grejen, även om man bara känner sig stor och klumpig..
Men alldeles snart, halva graviditeten gjord, så bara en tid kvar :P

Neee, nu ska jag dricka mitt kaffe och fixa t mig lite innan jag kör!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0