Andra advent....

Andra advent är här, och jag har itne fått upp några julstjärnor i vardagsrummet ännu...
Ingen gran ingenting... hade allt vatt som de brukat, hade granen och allt annat redan varit på plats!!
Saknar den riktiga julen känner jag idag!
Den där med julmusik, julgran, stjärnor, pepparkaksbak och massa tända ljus..
Riktigt de där har vi inte ännu...
Dock blir de nog pepparkaksbaks me några nära, och granen lovade gubben att inhandla idag!
Julmusiken har jag igång, dock inga tända ljus ännu...

Nu, ja då sitter jag i soffan dricker mitt kaffe och pular lite med bloggen.. Att få till ett lite mer juligt utseende. Inte så lätt måste jag påstå, det ska ju passa mig också! ;P
Gubben sover nog fortfarande tror jag , men ska inom en sna framtid upp!!
Lias leker på sitt rum, låter som han möblerar om hela rummet vill jag lova!

Skaa försöka hinna med handling idag också, även tömma några säckar till..
Tvätta lite till, och städa lite..
Ska försöka hinna med att hälsa på min mormor o morfar för lite kaffe och hämta en byrå min lilla morfar har vatt snäll och lagat till oss.. Ja känns som vi har en hel del som vi ska hinna med idag. Börja med att slita upp robin!
Tjoooo...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0