En nörd

Ja min kära sambo har blivit en nörd!!
Tvspel hela tiden, oc tråkigt j*vla spel me för den delen :P
Hmm, vet inte om jag tycker det är positivt eller inte..
Vet ju vad jag har han för visso ;) det är bra!!!

Förövrigt har jag haft en riktigt bra dag..
Börjat nya jobbet, vilket gick kanon!
Förvånansvärt pigg i morse, och faktiskt hela dagen!
Efter arbetet blev de en snabb runda t min mormor o morfar, och sen hem för o ringa massa samtal..
Hämta lias på dagis, hälsat på hans mormorm en vända..
hem och hunnit med tre maskiner tvätt och middagsmat e gjord..
Svärmor har varit här en vända på snabb kaffe, även hennnes lilla mamma vad med =)

Nu är vi iaf själva igen, Lias har nyssen hoppat i säng.
O ja min kära sambo nördar sig :P haha
Jag funderar starkt på att ta mig ett varmt bad , det hade varit HELT UNDERBART!
jajo så får de bli, och sedan soffhäng för hela slanten..
Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0