feber

Lillsketas e hemma från dagis idag...
vakna med feber inatt..
vaknade och va lissen två gånger under nattens gång, och när hände det sist?
inte minns jag när iaf, men nu förstår jag ju varför.
dock känns han rätt pigg just nu, men vilka barn gör inte de när alvedonen verkat??

har iaf jobbat idag, Älskling, trött som han va, va söt o ta hand om Lias så länge, trots att han va som ett vrak :
och när jag väl va hemma, blev de soffhäng en stund, och nu har vi varit ute och grejat..
Asat in en massa från garaget. och asat ut en massa i garaget.
Så nu ännu mer kartonger att tömma.. Så jävla tråkigt!
Dock skönt och få det klart!

Besöka min lilla mamma idag med kanske?
om det hinns med, men de tycker jag allt att de borde göra.

Nu tror jag allt att jag ska slänga in en maskin tvätt och sedan återgå till kartongtömning..
Egentligen vill jag  bara sova, men de får man väl göra en annan dag ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0