Lucia

Lucia idag!
Vilket innebär att jag en fin liten tomte gosse här hemma
Idag ska han gå lucia tåg på dagis, och vi ska med och titta. Fika lite efteråt och så.
Ska bli himla spännande. Och lucia sångerna sjöng han heeela dagen för oss igår! Mysigt.

Igår efter jag arbetat och så, kom ida och julia en runda på kaffe..
Ida hade sitt lilla odjur med sig, så våra flickor fick leka... Även en liten promenad på det!
Mycket trevligt!
Sen tog gubben och jag oss en tripp för o hämta lilleman på dagis, som inte varit hemma på hela helgen!
Blev hem och matlagning, och en massa mys!!
Körde en vända för julgrans köp också, JÄTTE spännande tyckte lillsketas, hem och klä granen vilket även det va VÄLDIGT omtyckt, nu har vi en stor fin julgran som ser ut som jag vet inte vad :P men jag e nöjd, för pojkarna mina gillar den!

Blev också julkalendern och mer soffmys, sen sängdags för lillen, även jag däckade ganska hårt i soffan!
Sovit som en stock!

Nu kör vi soffhäng, mackor och varm oboy!!

ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0