Tidiga fredag..

Uppe tidigt idag...
Sitter i soffan och kollar barnpogram med lillsketas.
Väntar på att kaffet ska rinna ner...
Lias ska snart t dagis, och jag på jobb...
Jobbar dock bara lite idag :P Skööönt!
Lias ska dessutom inte va hemma under helgen, utan hos Andreas.
Kommer sakna min pavel..
Nui sen efter flytten och allt så saknar man hn bara ännu mer, då han blivit såååå mysig!!

Magen va inte i topp igår, fy vad ont jag hade av och till..
Däckade dock ganska hårt vid tio tiden..
Har fortfarande ont idag, men inte alls på samma vis.
Försvinner under dagen hoppas jag!!!

Nej, nu måste vi fixa t oss här, och kaffet har runnit ner hör jag..=)
Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0