Snacka om att jag har haft en riktig toppe...

Snacka om att jag har haft en riktig toppen helg! R och jag begav oss ju t gbg i lördags, stannade tills igår. Har haft det underbart!! Myst till tusen, legat på hotellet och bara umgåtts, druckit gott och tog oss en liten krogrunda på staden, hem igen för sova och ännu mer mys! Frukost på hotellet och sedan begav vi oss hemåt. Tog några timmar för mycket då vi stannade lite här och där... Ja hade det inte varit för finaste och gulligaste karlen hade det inte blivit hälften så lyckat. Jag är verkligen nöjd, och tackar dig hjärtat för allt! Längtar som en tok till nästa tripp:-) Har precis avslutat en natts arbete, och beger mig nu hemåt en runda och sedan hämta lilleman hos hans far. Och efter det bli det en hel dags sömn, det är efterlängtat! Ha en bra dag:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0