År 2006


Milla och jag

Jag, lizette och Milla, någon form av dans :P

Jag


Jag och vivvi

Vivvi, amanda och bengen

milla och jag, det kallar vi kärlek!

Vi hade många underbara kvällar hos milla! Spelade spel, tomtefest mm..



Ina, johanna, lisa , jag och frida

Jag, inte en aning om vad jag gör, luktar på ljuset tror jag :P

Det firades även nyår hos milla!!



Jag, Lizette, Daniel och josse

Det va östersjö även detta år, här förfest hos bröderna eskilsson! =)



Filip (lillebror) och jag....

Tillbringade mycket tid i mor o fars trädgård och njöt av solen!


jag

Det firades midsommar ute på ternö, värsta midsommaren ever :O


Kommentarer
Postat av: Alvinagathe

Nice site, keep up the good work!

2011-11-17 @ 10:10:06
URL: http://alvinagathe.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0