För att jag inte har ett skit att skriva e...

För att jag inte har ett skit att skriva egentligen Så skriver jag något väldigt onödigt! Just det här inlägget. Tänkte fråga er läsare vad ni tycker jag ska skriva mer om? Något som ni undrar över? Eller något ni vill veta? Kom med förslag! Sitter hos mamma nu o dricker lite kaffe, min mjölk va slut Så tog mig hit efter att ha lämnat Lias på dagis. Han ska t pappa Idag, ännu en barnfri helg, blir nog ganska lugnt är tanken. Lite vin o häng hemma hos mitt Idag med ida och sofie, tror det kommer bli riktigt trevligt:-) ska även ta mig en runda till staden för att inhandla lite gott, ska sola också, det är skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0