Det senaste...

Har som sagt haft några riktiga toppen dagar..
Fulla med lek bus och vänner!

Studenten i fredags blev super lyckad!
Hade så trevligt, och underbara människor. Va med i tävlingar och vann fina priser.
Jag vann en Termos, haha :P Så lycklig!

Lördagen, den ägnades åt mys i solen och senare  fiske i en liten sjö.
Lias, jag, Milla, Nallen och björnen :P
Fick två mörtar, och en gädda.. Verkligen Underbart mysigt !

Kvällen va lias hos mormor och morfar och jag tillbringade mesta tiden i bilen kändes det som.
Men också tillsammans med trevligt folk, sedan hem för o sova.

Söndagen, då blev det återigen lite fiske, fick denna gång en Aborre och två gäddor :P
Dock inte jag som fångat gäddorna!

Måndag, ja det blev promenad, massa lek och bus med Lillsketas.
Lite städ och tvätt hos Mor!

Tisdagen, en lite mindre bra dag. Städ och grejs hemma under dagen.
Men sedan lite problem som uppstod. Inget jag alls gillar, men hoppas VERKLIGEN
att det löser sig, annars tror jag nog att jag går under fakiskt:S
Hälsade även på hos Min mormor och morfar en runda, och även en lång promenad denna dag!

Dagen i ära, har jag då tränat. Lekt med lillsketas, och fixat lite hemma.
Hälsat på hos moster, och med Milla en runda.
Haft Nallen på snabbbesök, hoppas dock snart på ett längre... SAKNAR HAN!

 
Bild på den ena fina gäddan som Nallen lyckades få, duktig han!


Mästerfiskan :P haha.. Jag med andra ord :D


Moster Milla och Lille Lias!


Ja, här försöker jag få ut kroken ur fisken jag fick, men vågar ju inte hålla i den.
Så ja, fisken fick ligga kvar i spannen tills karlarna kom, stackars Firre :P


Men ja som sagt, riktigt toppen har det varit iaf!
Nu ska vi äta lite hos min lilla mamma och sedan bege oss hem för lite tv, och sen sovande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0