Det va denna helgen de...

Känns som att denna helgen har gått alldeles för fort. Redan söndag?!
Var tog tiden vägen?

Blev lite hemmamysfest hos Milla igår.
Endel folk, fin musik, lite för mkt dricka och en massa mys.
Enligt mig en mycket trevlig, och lyckad kväll!

Söndag idag då iaf...
Bara en dag kvar t min lille  pavel kommer hem, Skönt!!
Saknar han så hemskt!
Denna söndagen ska iaf tillbringa i soffan.
Ska faktiskt städa och greja lite också, ganska skönt och få det gjort känner jag.
Lite god mat och söndagsmys ikväll..
Ja det är så min dag får se ut..

Förövrigt måste jag bara tala om att min mobil gott sönder.
Den flög från femte våningen rätt ner i asfalten igår..
Konstigt nog höll den så pass att jag kan svara och lägga på när folk ringer.
Men det är allt, Tatchen är helt sönder, så kan inte läsa sms eller något liknande.
Så typiskt mig faktiskt, mina mobiler fungerar max i ett halv år, så e det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0