Fint...

Idag mår damen fint...
Haft en dag som varit toppen faktiskt.
Haft Tjocka Kusin Sofie på kaffe... Så underbart vacker är hon med sin fine bebis i magen :P (AVIS)
Blev efter det ett besök hos Jenny, med barn! Mysigt!
Och sedan hem för o fixa t oss, och vi begav oss sedan inom min mor en snabbrunda
och sedan vidare upp till min mormor och morfar där det blev kaffe och fika!!
Efter detta åter hem t mor, där vi fixade lite mat, åt och pratade skit.

Sen hem, har busat, Badat och läst saga jag och lillsketas.
Nu sover han mitt lille hjärtebarn.
Jag har intagit soffläge med datorn i knät.
Inväntar nu Nallen för ännu lite mys!
Det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - fotoblogg ♥

svar: ska bara slappa nu innan läggdags :)

2011-05-18 @ 21:04:01
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: JNY ©

hehe tack så mycket. detsamma :)

2011-05-18 @ 21:17:21
URL: http://duvethonjny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0