Fredag morgon!

Varit uppe med toppen!
Nallen min körde t jobbet vid halv sex, då jag steg upp...
Fortfarande uppe imponerande nog.
Dricker kaffe och data lite.
Även bäddat sängen och skurat av spisen alla redan, vilket känns JÄTTE skönt.
Ska strax ta disken med tänkte jag.
Herregud, man får ju massor gjort när man e uppe så här dags.


Lias sover fortfarande, men det behöver han.
En fullspäckad dag på dagis för han idag...
Dom skulle ha maskerad och lite cirkusskola.. Kul när dom engagerar sig lite även där tycker jag!

Under tiden som lilleman e på dagis, ska jag plugga lite, ringa lite viktiga samtal och sedan förbereda kvällen!
Ska t lilla Julias studentfest ikväll, OM det ska bli skoj.. Riktigt trevligt tror jag allt det blir faktiskt...
Ser fram emot detta! Möta upp Ida istan innan dess, och dit får det nog bli en liten cykeltur skulle jag tro.
Iaf så man har gjort något nyttigt under dagen...

Och nu ska jag lapa mer kaffe och försöka komma igång med disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0