Godmorgon Världen!

Godmorgon Världen, vilken underbar dag!

Förutom att jag lämnat min iväg mitt <3Barn till dagis för att därifrån sedan bli hämtad av far sin för spendera hela helgen hos honom. Känns redan tomt här hemma. inte alls skoj.
Men ja bortsätt från detta så är det en helt underbar dag!
Sov t klockan elva, och avnjöt sedan ett antal koppar kaffe på balkongen tillsammans med Nallen. :P

gick sedan hem t mor där jag nu tillbringat endel tid tillsammans med bebisarna=) Mysigt...
Ska nu ta en sabb dusch och sedan bege mig in till staden.
Kvällen har jag inte en aning om vad som händer. Några förslag?


En bild till som blev tagen ihelgen, snodde från Johannas blogg.
Jag pussar Johanna, alltid lika vackra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0