Har gått kanon

Det har verkligen gott kanon med den lille vovven.
Första natten borta från sin mor och hon sover i stort sätt hela natten.
Ute en runda vid halv fem och sen nu vid halv åtta.
Inte kissat inne heller under denna tid.
Lite gnäll har det varit, men endast för hon inte fick busa i sängen när vi skulle sova.
Och det är ju inte farligt?
Riktigt imponerad av henne ska jag erkänna!
Fortsätter det så här bra, så flyttar hon inte från oss iaf :P

Men ett litet problem har vi, hon kallas nu för Berit, vilket inte alls fungerar i praktiken.
Behöver ett riktigt bra namn till henne nu. Har ni förslag så gee mig!
Behöver all hjälp jag kan få!




En bild från igår kväll, La sig i skohyllan för att sova.
Söööte Vovven..

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-05-17 @ 08:51:18
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0