Lördag idag då ja...

Lördag är det nu igen.
Kvällen igår blev riktigt lyckad.
Först grill med Oskar och Milla.
Sedan hem för att få lite besök av trevliga människor.
Lite dricka, kortspel, och prat.
Tackar flr en lyckad kväll.


Dagen i sig har jag inte en aningn om vad som händer.
Myser soffan nu och ska kränga lite makaroner :P
Sådär lagom gott ju, hehe.
Kanske blir det Camilla ikväll? Eller en grillning hos mor o far kanske?
Hmm, det e något som tål att funderas på faktiskt.

Nu e de bara två dagar kvar t mitt lille hjärta kommer hem också, det gillar vi!
Saknar han min lille skit. Även om det är väldigt lugnt och skönt här hemma.

Nee, ska nog ta tag i lite disk nu innan maten e redo.
HA en forsatt bra dag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0