Nu kör vi igen...

Efter att ha legat på latsidan med kost och motion i några veckor nu,
Så har jag nu bestämt mig för att ta tag i detta ännu en gång.
Börjar idag!

Har redan varit ute på en promenad, blev bara en på 35 minuter, men helt klart bättre än inget.
Sitter nu och dricker vatten och försöker trycka i mig ett knäckebröd.
Jag som verkligen HATAR att äta frukost måste ju göra det ändå.

Har lite olika planer och funderingar på hur jag ska gå t väga denna gång?
Kanske skulle köra utan kolhydrater igen?! Det fungerade ju faktiskt mkt bra senast.
Dock får jag ju äta mina knäcke på morgonen.
Jo, det kör vi på gällande kost. LCHF-metoden ännu en gång! (Y)

Och som träning är det promenader som står först på tur.
Varje dag denna vecka nu, blir det en promenad varje morgon vid halv sex!
Det ska även bli en promenad vid fyra tiden är en tanke.
Så två promenader dagligen? Jooo, jag borde lyckas denna gång också :P

Har även påbörjat en övning dom kallar för plankan..
Ska tydligen vara bra för de där lilla "mamma"hullet man har kvar.
Är nog inte mammahull jag har, men känns bättre o skylla på det :P haha...
Man ska iaf göra 6 Minuter om dagen , den här övningen då.
Har nu gjort tre, och tänkte ta de andra tre efter nästa promenad.

Ja, nu kör vi på detta minst en veckas tid iaf :P

Vad ska man nu göra då?
Vad gör man så här dags på morgonen?

Lille Lias kommer hem idag iaf, SKÖÖÖÖÖNT!!!

Ska titta tv nu, och försöka få ner frullen. Hörs sen .. tjo

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: tack så mycket!

allt bra?

2011-05-16 @ 09:38:50
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0