Finns ingen tid ...

Finns ingen tid för det här med bloggandet just nu.
Håller på som en tok i huset, och nu är ÄNTLIGEN nedevåningen färdig!
Så himla fint blev, tapeter i vårt sovrum idag, och väv i hallen uppe imorgon...
Torsdag fönsterputs och julpyntning..
Inflytt fredag?!
Ja det är min tanke iaf, och jag ska ta mig f*n se t att det blir så :P
Så trött på de här nu, med en lägenhet som ser ut sm en BOMB och en som vi håller på att tömma och ett hus att renovera. Ja vihar då fullt upp...

Lias är iaf nöjd, hans rum är klart och igår fick han se de med alla leksaker och allt, Han va SÅ glad!!
Tror nog bebis i magen också känner sig nöjd, känner av bebis på kvällarna nu, så jäkla mysigt.
Nu längtar man bara t Robin och Lias med kan känna..
Finns ju ingen härligare känsla!

Nej nu har jag inte mer tid för detta här..
Äta frulle med lillsketas nu och sedan t dagis med han och ska ja renovera !
ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0