Flera...

Flera dagar sedan jag skrev i bloggen upptäckte jag nyssen...
Dock har jag kanske inte haft så mkt att skriva egentligen..
Helgen har vi spenderat utan barn och faktiskt njutit till max...
fredags blev de film och bara soffan med min käraste...
Lördagen blev de en liten shopping runda tillsammans med älskling, och kvällen tillbringade jag med Julia eftersom pojkarna satt här o ölade lite...
Söndagen blev de söndags fika hos kusin Jennifer, äppelkaka som va OTROLIGT god.. imponerad. de tackar vi för !!

Fick hem min älskade pojk igår, saknad och efterlängtad!
Mysig till max, och mycket kramar och pussar blev det..
Idag har vi kört en hälsa på dag hos allt o alla, och vi är nöjda med dagen!

Saknar min älskade karl lite extra just nu, märkligt men sant...
Puss t han!

Nee, nu ut med hundet som vi har hemma och sen blir de lite sovedags! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0