Kanon bra....

Snacka om att jag har fått mycket gjort idag! Så jävla skönt!!
Va hos svärmor imorse efter lias blivit lämnad, kaffe och fralla, de satt fint !

Vidare hem en snabbis t min mormor o morfar för att kolla läget, o se hur de gick med tv bänken, vilket blir kanon !
Duktig min lilla morfar =)
Sen hem för att fixa i gamla lägenheten, älskade milla va vänlig och hjälpa mig.
lias rum är nu tömt på alla leksaker, bara möbler kvar.
Köket är helt tömt, endast möbler kvar även där.. Och så någon gaderob e tömd.
varit och slängt ännu mer skit, och imorgon blir de ännu en vända till tippen.
Fan så duktiga vi va idag!
Blev också en vända t kusin för kaffe och massor med Theo mys! Underbara unge...

Nu hemma med en nyvaken karl, ett fint barn som bygger tågbana. Och jag börjar snart med middagen.
vad för gott idag tros? hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0