Lycka

Varit och tittat på nya boendet idag igen...

Vilken skillnad, knappt några möbler kvar och underbara människor..

Boendet får vi nästan 2 veckor tidigare än beräknat, vilket innebär att vi är utan tveka inne t jul =)

Så jävla underbart =)

Hittade dessutom en vind, som vi inte såg förra gången, MASSOR med utrymme som vi verkligen behöver!

Så jäkla skönt att veta att de inte är panik med alla saker, nu får vi plats för allt =) Perfekt kommer de bli!

Längtar bara ännu mer nu... Tapeter ska utses i veckan iaf, så l¨ngt har jag hunnit planera.. hihi

Ne, nu ska jag iaf fortsätta med mitt ghost whisperer och sedan inta sängen...

Morgondagen börjar med en fika hos svärmor, så trevligt =)

Kommentarer
Postat av: Firan

härligt!! alltid skönt o möblera lite mer i huvudet=)Tvivla aldrig o höra av dig/er om ni behöver ha hjälp med ngt...bära köra etc.Jag är typ alltid hemma=)

2011-11-06 @ 23:39:33
Postat av: sofie

sv: Ja fasiken som man längtar nu=)

Ska bli så skönt med större och något gemensamt ...

Joda, vi skriker efter hjälp så fort vi behöver :P

tack så mkt =)

2011-11-06 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0