SÅ JÄKLA UNDERBART!!

En mycket fin helg...
Saknar ungen min så jag kan döö dock.
men han kommer bli så lycklig när han kommer hem
Imorgon hämtar nämligen nyklen till nya boet...
Måndag e jag förste man på färghuset för nu ska det handlas :D
Fasiken så lycklig jag är för detta..
Skulle inte fått den före den 1 december egentligen men med lite extra trevlighet lyckades vi få den redan imon.
Fatta?! Ett par veckor från nu och framåt har vi nog ett fint gemensamt boende.
Som faktiskt e VÅRT, inte hans och inte mitt utan VÅRT!
Där vi ka bygga upp en ny och helt underbar framtid!

Lias ska få välja rum, och rummet ska göras som han vill ha det själv!
Vad han säger så här långt ska han ha tre färger.
grönt, blått och sen har vi bestämt vitt:P
Kommer bli så välidgt fint faktiskt. det känner jag !
Och Lias pratar redan om alla leksaker han ska ha,
och att han ska bada i sjön på sommaren, och fiska med Pappa robin =)

jag är så lycklig för min fina lilla egna familj!!

Förövrigt en bra helg, fredagen va lugn och jag somna i soffan som vanligt.
Dagen har jag  gjort mkt med, vatt i asarum och h'lsat på alla=)
hemma och grejat och donat och nu tända ljus och soffan!
Älskling tränar, och skulle ev iväg en runda ikväll
Ganska skönt med lite egentid en lördag kväll faktiskt.
En bra film och något gott att tugga på ?
Jag och vovvas ska njuta, det gillar vi!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0