Tillökning

Ville bara berätta att om att går vägen så kommer det en bebis i familjen i mitten på maj!
Jag och älskade Robin ska ha en liten bebis.
Lias ska bli storebror.
En riktigt fin liten familj...

Vet att många redan visste, men nu bekräftat!
Bara hoppas allt går vägen och att bebis mår bra!
Vi längtar OTROLIGT mkt iaf,
och det både syns och känns redan.
En spännande tid framför oss, och vi är LYCKLIGA!

Snart flytt t nyrenoverat hus, och efter det en efterlängtad  bebis.
Kan man ha det bättre?

Ja vi trivs och vi är alla lika glad för detta! =)

Kommentarer
Postat av: Firan

Ska bli sååå mysigt!!! ÅÅÅ va vi ska gosa!! O jag ska va barnvakt! Va kul att det går bra m renoveringen... Hör av mig i helgen så kommer jag o titta.Fullt upp denna veckan oxå,därav magkatarr o helvete!!!

<3

2011-11-21 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0