Då va det dags igen...

Neej, säger jag bara!
Hämtat hem en febrig unge från dagis idag...
När jag kommer dit säger dom att han e febrig o har frysit och sovit på dagis.. Hur ofta fryser han?? Eller sover på dagarna? LÄNGESEN va de iaf... Nyssen vatt sjuk den lille ju...
Men jo så sant så, 39 graders feber vårt lilla hjärta...
Med lite alvedon blev de lite bättre. men ja det har vatt soffan sen vi kom hem..

Ville dock inte äta redigt, men lite glass o soffmys nyssen de tyckte han satt fint!
Dock inte ett dugg bättre.
blir hemma imon med iaf, sen får vi se!

Ska hälsa på svärmor imon om han mår något okej iaf.
Det ska bli himska trevligt=)

Nehe, en liten saga ska han berätta för mig nu, sedan är det dags för sängen för det lille hjärte barnet.


Så söt e han här, runt 7-8 månader tror jag nog han är!
Älskar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0