Det e dags...

Nu e de dags att inta sängen...
Robin är på arbetet och lias sover som en stock.
Imorgon ska han till Andreas..
Känns inte skoj, saknar alltid lika mkt när han inte är med oss!
Men några nätter sen e han vår igen !

Jag ska renskriva några uppgiter och skicka in dom. Ev göra ett par till kanske? hade behövt det..
Ja så får de bli...

Vill också påpeka att jag inte skriver något i min blogg för att bevisa något!
skriver deet som faller mig in, och hur jag känner och ser på saker och ting!
Och det är fortfarande som så att min blogg fortfarande är frivillg att läsa!
Upp t dig om du inte gillar innehållet!

Nej som sagt, nu e de sänge som gäller.
Sov gott mina vänner, för de ska då jag!

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Hej Sofie! Ville bara tacka för en kanontrevlig eftermiddag som du och jag haft idag i Kristianstad.

Jättemysigt var det,sen de goda landgångarna vi gjorde till Robin och Stewe. Och att vi älskar att handla skor skratt Kul med Lias fina kängor och mössa,det blir varmt och gott i vinter. ha nu en trevlig kväll du och Robin så ses vi säkert imorgon.Kram Rosen

2011-10-15 @ 19:57:33
Postat av: Sofie

Sv: Tack själv! Har haft en super trevlig eftermiddag!

Och SÅÅÅ Nöjd med de nya skorna! :D

Och landgångarna va super fint, ser fram emot den sista imorgon bitti ;)

Vi ses! Kram kram

2011-10-16 @ 00:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0