En bra dag...

Lias till dagis imorse....
Jag begav mig t mormor o morfar en snabb vända för en mellan landing...
En riktig stor handling tillsammans med milla efter det...
Varit i lägenheten och packat ner alla tallrikar och skålar och sådant..
Inte mkt kvar nu så e köket tomt, så skönt! Känns som det tråkigaste e gjort då iaf. MKT BRA!!

Hämtade lias, till mormor o morfar igen, då Han  ABSOLUT skulle dit..
fikade lite, tod även p-glucos på han, vilket såg mkt fint ut! skönt...

Väl hemma, väckte vi gubben, umgicks, lekte och hade skoj.
Middag har lagats och lilleman sover sedan länge.
Darling har kört t jobbet, och jag ska ta o titta lite på Ghost Whispere innan sove dags....

Ha en bra natt, för det ska då jag iaf....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0