=)

Mår bättre än någonsin!!
Känner det lite extra idag...

Jag har...
Världens finaste barn, en pojk som mamman älskar mer än något!
En pojk som väldigt gärna kramas och pussas och själv berättar att han älskar en!
Det är nog det finaste en mamma kan höra från sitt barn!

Jag har...
Världens finaste sambo!
Som gör mig t världens lyckligaste flickvän!
Lyckligt lottad som fått dig, lyckligt lottad som faktiskt ska ha en framtid med dig!
Med dig och med vår egna fina familj!

Jag är helt enkelt Lyckligt lottad som har mina underbart fina pojkar, som jag älskar så otroligt, och dom även mig!
Det känns bra, jag trivs, vi trivs och vi har det bäst!



Kommentarer
Postat av: Anonym

O lycklig hoppas jag för att vi gillar dig jätte mycket Sofie..alla på R sida...=)

2011-10-13 @ 20:03:44
Postat av: sofie

Sv: Självklart är jag lycklig för det, glädjer mig verkligen och höra =) Lika lycklig för ska jag säga!

2011-10-13 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0