.........

Allt är iordning plockat efter en god middag...
Tända ljus o mys i soffan med mina pojkar, det gillar vi.

Hunnit med mkt idag känner jag.
Varit hos min lilla mormor o morfar, tvättat lite :P Och självklart umgåtts en stund. Trevligt.
Efter de...
Myst med finaste kusin barn Theo! Han e SÅ FIN! Saknar han redan..
Hade lite "visning" på lägenheten min efter det...
och hann därefter att packa ännu lite till där...
Något möte hann vi med, och hämtade sen min älskade Lias på dagis...
Överlycklig för man kom idag, då värmer de allt i hjärtat..

Väl hemma, hängde lite tvätt, fixat lias nya säng, myst , lagat middag..
Duschat en arge Lias :P
och ja nu itter vi här...

Imorgon tisdag, fortsätta med allt de där tråkiga då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0