Jo men satt de...

Från att känna sig helt kass till att faktiskt må helt okej är riktigt skönt!
Dock trött som fasiken redan nu, trots att jag sovit bort halva dagen...

Lias har varit världens mysigaste heeela dagen.
Myst med mig hela dagen, fram till de att robin steg upp..
Då ville han hem till robins far och dam.
Och så blev det, hem till Rosen för lite prat lek och kaffe.
Vi beslutade oss för att ta en promenad under kvällen, och så blev det.
En hel timme va vi ute och promenera, Lias gick själv HELA vägen, utan direkt gnäll, så duktig!
Efter det fick Lias en dusch och sen goa smörgåsar, helt kanon!
Sen hämta robin oss, och vi begav oss hem för att sova..
lias somna på loppet av tre minuter tror jag, helt slut :P
Älskling har precis kört t arbetet och jag intar snart sängen!

Imorgon blir en dag som ska bli fullspäckad av arbete:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0