Kan inte..

Kan inte sova...
För mkt tankar som går i huvudet..
Känns inte så där lagom skoj...
Kan bli rent tokig av allt detta nu känner jag.
Inte skoj, även att jag vet att mkt beror på mig,
så är det ändå inte ens fel att två träter...
Men fasiken så tråkigt det är när ddet blir så.
Och den stora anledningen till allt detta vet vi ju redan.
usch och fy säger jag bara...


jaja, Ge det ett par timmar till kanske, med att försöka sova då.
Om inte, så ska jag göra en rensning här.
Och ALLT skräp ska väck...

Blir de inte inatt ska jag ägna morgondagen åt detta... Förjävla skönt o få det gjort, det känner jag!
Sen får de bli va de vill av de, men en mindre sak att gnälla om då kära du...

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Hej & Hå!

Only say this once.... Man ska inte ha lik i garderoberna ...skicka iväg allt det där snabbt som ögat, och ibland behöver man inte ens säga att man gör det,gör som jag s BARA GÖR DET! Det tillför inget för någon av er, det bara tar en jävla massa energi,och det kan man behöva till annat istället ja du vet fredagsmys och sånt mysigt. Take Care// Rosen

2011-10-21 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0