Längtar, längtar och längtar

Snart längtar jag ihjäl med efter flytten!
Flytta till något som är vårt!! Inte mitt, inte hans utan vårt!
Lias längtar med mkt, han säger han ska mkt leksaker då, många traktor många lastbilar och många många bilar...

Längtar efter att få det fint, som vi vill ha det, med tapeter och allt!
längtar efter att inreda precis som vi vill...
Efter att ha fler rum, efter två våningar, efter öppen spis...
Efter en fin tomt att ut och leka med Barnet på...

Fan som jag längtar, denna flytten kommer vara guldvärd!
Så jäkla perfekt för oss! Som gjord för oss...
Och vi alla får plats utan att det behöver kännas trångt, har tom plats över!

Längtar till sommaren när jag ska sitta på altanen en fin sommarkväll,
äta gott grillat kött och en god sallad, titta på fina barn som myser?
Ååh vad jag längtar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0