Lias ledig..

Lias har varit hemma och ledig idag.
Då vi skulle in till stan för lite ärenden..

Började med att han sov till Halv tio imorse, JA TACK! sånt gillar vi :P
Fixade sedan till oss, åt frukost och allt de där.
körde in till staden , plockade upp svärmor Nina som skulle med skoshopping...
Skodesign begav vi oss till, där vi hittade ett par super fina vinterskor till Lias.

Just nu e lille lias inne på grön färg, allt ska va grönt , och tur nog så va de väl grönt i skorna med.
Han är så nöjd med sina skor, skulle hem t gammelmormor o morfar o visa dom direkt.
hemma slängde han på sig dom så fort robin vakna för o visa sina nya skor.
O springa fort kan han också!

Här är dom fina stövlarna!

Super nöjd jag också faktiskt, men fy fasiken så dyrt det är med riktiga vinterskor.
700 för dessa, och det är t barn, ibland dyrare till dom än till vuxen...
Dock är dom ju värda det bästa!!

Nu är iaf pojkarna iväg en vända...
Vet itne riktigt var dom tog vägen, snus va allt dom skulle köpa men försvann...
jag har hunnit plocka undan  o fixa o dona.
Middagen är dessutom helt förberedd bara att sätta på ugnen.
Helt kanon!

Ja eftersom dom inte kommit ännu, ska jag ta åt mig äran o slänga mig på soffan tio minnuter o kolla lite tv, de gillar vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0