Måndagen...

Röja upp röran i köket är måste just nu... Bläää vad jag inte vill detta, men ja bara till att ta tjuren i hornen;P

Ska på iväg på samtal in the school senare.
och efter det ska jag hämta hem min älskade lilla son!
Gud vad man saknar detta barn när han inte är hemma...
Visst kan ha va en riktig liten jävel ibland, men kan inte göra annat än att älska honom.!

Älskling ligger o snarkar som en gris.
Jag tycker han borde vakna eftersom jag e så förbannat pratsugen idag.
Men ja han får man ju vänta med att väcka t efter tre tror jag, drygt!
Har planer på att få med han ut en runda idag.. En promenad i det fina vädret?
Lias kan köra sparkcykel och vi promenera, hade vatt så kanon, vet dock inte hur jag ska lyckas med detta!

Nej, köket väntar nu. Bara att göra det!!
hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0