Tisdag kväll...

Mitt lilla hjärta som fortfarande inte är riktigt kry, genom förkyld och hosta.. Han sover gott iaf!
Fått in sådan kanon rutiner gällande hans sov vanor nu, helt underbart!

Mitt andra hjärta, ha me vatt sjuk, febrig och dan.
men inatt skulle han arbete. Så han lämnade oss nyssen.
Saknar han alla redan känner ju, har ju inte vatt dumt att ha han hemma några nätter extra trots att han vatt sjuk...
Soffmys kan man ju aldrig få för mycket av ;)

Suttit och pluggat enheldel idag faktiskt.
Lyssnat på någon föreläsning och begåvningshandikapp och sådant.
Faktiskt ganska spännande. En renskrivning på denna uppgift imorgon iaf ! Skönt!

Bilen är på verkstaden också, vilket jag verkligen hoppas att den blir klar snarast..
Måste ju hem t min lägenhet för städning och tömning, inte såå långt kvar  till flytten nu.
Så underbart det kommer bli, längtar fortfarande om en tok..

Nog om mitt för idag.
Intarnu sängen för en god natts sömn, vilket e behövligt..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0