för att...

För att livet just nu gör mig mer och mer irriterad är inte okej...
När väl en sak börjat lägga sig kommer nästa, helt vansinigt!
Förstår verkligen inte att man kan göra på detta vis faktiskt..
Det kan göra mig helt tokig, helt knäckt! Usch!!

Förövrigt har det kommit lite positiva nyheter också under dagen, mer om det vet jag imorgon kväll!
Ska bli sååå spännande iaf! Och  allt tack var min käraste Robin, som ställer upp i alla väder och alltid finns där, du är en ängel hjärtat!

HAde JÄTTE skoj igår på tal om annat.. Blev en runda t hotellet, på den här musikquizen, vet inte äns om vi fick någon plasering, men gud så skoj det va! Efter det blev den en runda till loch ness, där det blev och en annan drink. och sen vidare hem till milla för lite vin och vacker sång :P Tackar alla inblandade för en trevlig kväll!

Nu ska jag in i duschen, sen vidare för att inhandla tacos och hyra en film, för ikväll blir det soffmys med finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0