Kanon onsdag, började med att man fick te ...

Kanon onsdag, började med att man fick te på sängen imorse, inte illa det! Låg sen o kramades med finaste Lillsketas i någon timme innan de va tid för dagis. Hemma igen, och det blev en massa fint prat med älskade karlen... Gud vad jag älskar denna Karl, han är då det bästa (förutom Lias givetvis) :-p Satte mig sedan för plugg, färdat ännu ett kanon arbete som ska skickas så fort datorn är igång igen... Skönt bara lite kvar nu:-) snart slänga mig i duschen för att sedan hämta Lill hjärtat på dagis och efter de hem o väcka de stora ;-) Hmm, alla kommentarer? Stå för vem som skriver dom så ska du se att de blir bättre, olika namn varje gång? Bra jobbat!! Och snälla, det ni inte vet något om behöver ni inte yttra er om, eller varför inte om min blogg nu retar upp er på detta vis är det kanske bättre att sluta läsa den? Ni mår nog sämre än vad vi gör iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0