Kommit igång...

Känns som jag börjat komma igång med promenaderna igen...
Iofs bara gått igår och idag, men nu känner jag det igen :P
Utforskat svängsta nu, känns som man gått genom heeeela byn faktiskt :P
Men skönt som tusan har de varit =)
Idag fick jag även lilla milla med mig, inte illa det inte :P

Skulle ju vetat mer om de glada nyheterna idag, men tyvärr blev det inte så.
Men blir det som det ska så får vi veta nu i början på veckan...
Tur man utforskar svängsta nu kanske ;) hehe....

Nu har jag iaf precis varit i duschen, min lille darling e nog hemma om en timme igen, då blir de tacos och film, innan han ska arbeta... Så innan han kommer ska jag passa på o fixa lite skolarbete tänkte jag =)

Imorgon kommer mitt älskade hjärte barn hem också, jätte skönt måste jag medge!
Saknar han !

Önskar er alla en trevlig söndags kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0