Lyckades få tag i min lärare härrom dagen ...

Lyckades få tag i min lärare härrom dagen faktiskt, och fick tillbaka en av uppgifterna om biståndsbedömningar, ja lyckades bra VG så jäkla nöjd faktiskt:p jag är ju inte direkt en vg människa: s glad blev jag iaf... Lias ska t sin far över helgen, mindre skoj tycke jag allt! Alltid lika tomt utan han... Jag ska dock försöka roa mig ändå , ikväll blir det hotellet för musikquiz tillsammans med karlens mor och kusin, Milla givetvis också, och säkert fler, riktigt skoj är det faktiskt... :) innan dess blir det att få upp karlen ur sängen, fixa t sig och in till Milla för matlagning :) önskar er alla en trevlig fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0