Tisdag...

Lias är hemma idag, för mys mys och mys!
Kände ett starkt behov utan det idag!
Nu soffan och film, sedan ut på sparkcyklen en runda och eftermiddag får vi se.

Jag själv ska ta o färda ännu ett arbete t skolan är tanken, åtminstonde ett ska färdas!


Har förövrigt varit rökfri i två dagar nu! Inne på min tredje, jag känner duktigt nöjd!
Jag hoppas verkligen att det håller i sig, för sluta det ska jag!
Jag vet ju att jag kan bara jag vill, jag vet det !

Ja och en annan grej med...
Hur ska man få någon att lägga av med sitt förbannande skit snack?
Snacka om skit man inte vet något om ?
Trakassera en annan människa som dessutom går ut över en hel familj?!
Har du kanske funderat på att allt blir så mkt lättare om du sköter ditt och vi vårt?
Du har inte längre något att hämta här, förstår du det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0