Vi är lediga...

Har mitt älskade hjärte barn hemma från dagis idag!
Hade tänkt vi skulle ut o härja, bara att hoppas att regnet håller sig på avstånd!
Nu sitter han i soffan, äter frulle och kollar tv...


Han va alldeles för jäkla söt för en stund sen, då kom  han ut till mig när jag stog o gjorde smörgås i köket, och så säger han,
-Mamma, jag tänkte, jag tänkte, vi skulle kramas lite tänkte jag...

haha, jag skrattar lite och kramar om honom och då säger han.

-Mamma, pussas med tänkte jag faktiskt....

Är han söt eller vad? :P Lite skoj faktiskt! min älskade pojk :P



Imorgon är det fredag igen...
Har inte en aning  om vad som ska ske denna helg...
Lias ska t sin far, så R o jag e hemma själva...
Blir väl som vanligt att man däckar på soffan kl elva :P haha
Nee, men något skoj ska man väl försöka hitta på.
Några förslag kanske?

Nee, nu ska jag hälla i mig kaffet, och sedan ta tag i köket o fixa t det lite!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Firan

Vi ska ta tåget till malmö imorgon halv fem, ligga på hotell elite plaza till söndag. Tåget hem halv tolv igen söndag. Säg till robin att ni hänger med! Ut o äta lite, ta en bio.

2011-09-15 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0