Lördag!

Lördag kväll , har jobbat halva dagen , och skulle egentligen iväg på partaj ikväll men om sanningen ska fram så e jag helt slut, och beslutade mig för att stanna hemma och ha lite extra mys med min karl!
Han däckade förvisso på soffan nu, men snart får han vakna för att laga lite god mat t mig :-p Imon är drt jobb igen , men börjar inte förrens 14 ka bli skönt med sovmorgon t åtta iaf :-p två dagar kvar sen kommer långledigt! Ska bli skönt och välbehövligt!

Bokat hotell t oss t nästa helg med idag! Helsingborg blir det för en natt!
Bokat med eget bubbelbad och stort fint rum, deluxe heter de visst! OM vi ska njuta! Längtar som bara den nu, det är precis vad vi behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0