Tisdagmorgon!

Ja, tisdag morgon nu, Jag tillbringar min tid på jobbet.
Kaffe och tända ljus.
Inte helt dumt o börja morgonen på det viset?

Slutar vid 16, och de ska de hem och julastädas, visst borde de gjort förlängesen, och de gjorde det, men hos oss behövs de ganska ofta :P
Märker de mer nu när man jobbar med, då har man lixom varken tid eller ork för det! Väl hemma vill man jú umgås med bästa familjen och den där biten.

Har egentligen inte mkt o skriva om i den här kära bloggen nu för tiden, händer inte mkt mer än familj o jobb!
Har ni förslag? Jag tar mer är gärna emot!
Bättre o skriva om de folk vill än och bara ha massa onödigt tjat ;) hihi..

Jaja får väl fortsätta o hälla i mig kaffe o vakna till liv, kanske ta tag i arbetet också? =) Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0